Κάποιοι διαφημιστές πολλές φορές προβάλλουν τη βία κατά των γυναικών. Τη μεταμφιέζουν σε υπονοούμενο, χιούμορ είτε σε καλλιτεχνική έκφραση και ελπίζουν ότι θα σοκάρουν αρκετά τον καταναλωτή για να προωθήσουν το προϊόν τους.
Αυτή είναι μια γνωστή παλιά διαφήμιση από τα 60s και πολλοί ίσως νομίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπαιρνε έγκριση για δημοσίευση σε οποιοδήποτε μίντια σήμερα.
Kαι όμως: Οι Dolce & Gabbana συστηματικά προβάλλουν διαφημίσεις όπως αυτή που αποσύρθηκε μετά από διαμαρτυρίες ότι έδινε γκλάμουρ σε έναν ομαδικό βιασμό.
Και ο Calvin Klein παλεύοντας να είναι τολμηρός έδειξε αυτή την εικόνα σε διαφημιστική καμπάνια του στην Αυστραλία.
Aυτή η εικόνα είναι λίγο πιο διακριτική. Δεν είναι ξεκάθαρο αν οι δύο γνωρίζονται μεταξύ τους ή αν η γυναίκα θα αντιμετωπίσει μια δυσάρεστη έκπληξη.
Εδώ ο Duncan Quin προκαλεί απορία αφού οι σεξουαλικοί και βίαιοι τόνοι είναι προφανείς.
Η Belvedere απέτυχε διπλά όταν χρησιμοποίησε αυτό το πλάνο από ένα κωμικό βίντεο από το Youtube στο οποίο προσέθεσε ένα μάλλον προσβλητικό βίντεο. Η εταιρεία αργότερα απολογήθηκε και έκανε μια εισφορά σε φιλανθρωπικό ίδρυμα υπέρ των γυναικών.
H Ιταλική εταιρεία Relish δέχτηκε πυρά για αυτή την εικόνα που δείχνει δύο Βραζιλιάνους αστυνομικούς να… πιάνουν δύο μοντέλα.
Tο κείμενο σε αυτή την Αιγυπτιακή καμπάνια ρίχνει το φταίξιμο στο θύμα. «Δεν μπορείς να τους σταματήσεις αλλά μπορείς να προστατεύσεις τον εαυτό σου». Το γλειφιτζούρι και το περιτύλιγμά του υποδεικνύουν μια γυναίκα που προστατεύεται… ντυμένη συντηρητικά, ενώ πιο εκτεθειμένη προκαλεί τις μύγες που τις επιτίθενται.
Το αστείο σε αυτή την καμπάνια της PETA για την χορτοφαγία είναι ότι οι άντρες vegans γίνονται τόσο καλοί στο sex που οι σύντροφοί τους θα τραυματιστούν.
Ενώ αυτή η εικόνα πάλι από την Peta συγκρίνει τις γυναίκες με κρέατα κρεμασμένα σε γάντζους.
Aυτή η διαφήμιση για τον «Mitchum Man» έτρεξε στο σάιτ της εταιρείας Mitchum.
Aυτή η απαράδεκτη διαφήμιση από την JWT India ποτέ δεν εγκρίθηκε επίσημα από τη Ford αλλά έκανε τόσα πρωτοσέλιδα που έγινε διαβόητη.
H εταιρεία εσωρούχων Agent Provocateur ενόχλησε τους θεατές στο Ηνωμένο Βασίλειο με αυτή τη διαφήμιση που παρουσιάζει μια μισοντυμένη γυναίκα να γίνεται θύμα μιας αισθησιακής εισβολής στο σπίτι της.
Κανείς δεν ξέρει τι σκέφτονταν τα μεγάλα κεφάλια γνωστής εταιρείας φαστ φουντ, όταν ενέκριναν αυτή τη διαφήμιση που θυμίζει αυτήν της γραμμής στήριξης για θύματα βιασμού.
Μια αποπλανητική ματιά, απίστευτα ψηλά τακούνια και ένα τεμαχισμένο γυναικείο σώμα να κρέμεται από το ταβάνι κάνουν αυτή την εικόνα ίσως την πιο ενοχλητική από όλες.
Αυτή η διαφήμιση της American Apparel, που δείχνει μια απρόσωπη γυναίκα γονατισμένη, είναι αρκετά διφορούμενη.
Πηγή: www.lifo.grKαι όμως: Οι Dolce & Gabbana συστηματικά προβάλλουν διαφημίσεις όπως αυτή που αποσύρθηκε μετά από διαμαρτυρίες ότι έδινε γκλάμουρ σε έναν ομαδικό βιασμό.
Και ο Calvin Klein παλεύοντας να είναι τολμηρός έδειξε αυτή την εικόνα σε διαφημιστική καμπάνια του στην Αυστραλία.
Aυτή η εικόνα είναι λίγο πιο διακριτική. Δεν είναι ξεκάθαρο αν οι δύο γνωρίζονται μεταξύ τους ή αν η γυναίκα θα αντιμετωπίσει μια δυσάρεστη έκπληξη.
Εδώ ο Duncan Quin προκαλεί απορία αφού οι σεξουαλικοί και βίαιοι τόνοι είναι προφανείς.
Η Belvedere απέτυχε διπλά όταν χρησιμοποίησε αυτό το πλάνο από ένα κωμικό βίντεο από το Youtube στο οποίο προσέθεσε ένα μάλλον προσβλητικό βίντεο. Η εταιρεία αργότερα απολογήθηκε και έκανε μια εισφορά σε φιλανθρωπικό ίδρυμα υπέρ των γυναικών.
H Ιταλική εταιρεία Relish δέχτηκε πυρά για αυτή την εικόνα που δείχνει δύο Βραζιλιάνους αστυνομικούς να… πιάνουν δύο μοντέλα.
Tο κείμενο σε αυτή την Αιγυπτιακή καμπάνια ρίχνει το φταίξιμο στο θύμα. «Δεν μπορείς να τους σταματήσεις αλλά μπορείς να προστατεύσεις τον εαυτό σου». Το γλειφιτζούρι και το περιτύλιγμά του υποδεικνύουν μια γυναίκα που προστατεύεται… ντυμένη συντηρητικά, ενώ πιο εκτεθειμένη προκαλεί τις μύγες που τις επιτίθενται.
Το αστείο σε αυτή την καμπάνια της PETA για την χορτοφαγία είναι ότι οι άντρες vegans γίνονται τόσο καλοί στο sex που οι σύντροφοί τους θα τραυματιστούν.
Ενώ αυτή η εικόνα πάλι από την Peta συγκρίνει τις γυναίκες με κρέατα κρεμασμένα σε γάντζους.
Aυτή η διαφήμιση για τον «Mitchum Man» έτρεξε στο σάιτ της εταιρείας Mitchum.
Aυτή η απαράδεκτη διαφήμιση από την JWT India ποτέ δεν εγκρίθηκε επίσημα από τη Ford αλλά έκανε τόσα πρωτοσέλιδα που έγινε διαβόητη.
H εταιρεία εσωρούχων Agent Provocateur ενόχλησε τους θεατές στο Ηνωμένο Βασίλειο με αυτή τη διαφήμιση που παρουσιάζει μια μισοντυμένη γυναίκα να γίνεται θύμα μιας αισθησιακής εισβολής στο σπίτι της.
Κανείς δεν ξέρει τι σκέφτονταν τα μεγάλα κεφάλια γνωστής εταιρείας φαστ φουντ, όταν ενέκριναν αυτή τη διαφήμιση που θυμίζει αυτήν της γραμμής στήριξης για θύματα βιασμού.
Μια αποπλανητική ματιά, απίστευτα ψηλά τακούνια και ένα τεμαχισμένο γυναικείο σώμα να κρέμεται από το ταβάνι κάνουν αυτή την εικόνα ίσως την πιο ενοχλητική από όλες.
Αυτή η διαφήμιση της American Apparel, που δείχνει μια απρόσωπη γυναίκα γονατισμένη, είναι αρκετά διφορούμενη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου